Een agenda vol, dat ben ik; Melanie Papen – Gebbinck Ik woon samen met mijn man en onze hond in Lichtenvoorde. Naast mijn werk als eigenaar/ coach bij ‘Een agenda vol’, ben ik 3,5 dagen in de week werkzaam als administratief medewerkster ortho logistiek bij Verhagen Mondzorg. Ik mag graag wandelen met onze hond, lezen, uit eten, winkelen en op zijn tijd een gezellig avondje of feestje met vrienden en vriendinnen.
Mijn achtergrond Het plan en organisatietalent zat er al vanaf jongs af aan in. Toch koos ik na het voorgezet onderwijs voor de opleiding pedagogische medewerkster. Meteen na deze opleiding ben ik gestart met de opleiding directiesecretaresse, managementassistent en medisch secretaresse. Een brede opleiding maar ik merkte al snel dat het helemaal bij mij paste. Daarna ben ik aan het werk gegaan als secretaresse en administratief medewerkster. Toch na 5 jaar begon ik langzaam te beseffen dat ik iets miste. Ik wilde zelf mensen gaan helpen met waar ik goed in ben. Ik startte met verschillende onderzoeken om in beeld te krijgen of er ook behoefte is aan hulp met plannen en organiseren. De uitslag was duidelijk en voor mij een bevestiging; Ik ga voor mezelf beginnen en anderen helpen met plannen en organiseren. Zo startte ik (1 mei 2021) vol energie, spanning en enthousiasme met ‘Een agenda vol’!